Penaja

Monday, August 29, 2011

39
Komen
Selamat Hari Rayo versi Nogori

Assalamualaikum semua pembaca kacak dan cantek....

Ha insyaallah besok kita akan menyambut hari raya kan. seperti yang aku janjikan dalam entri yang <INI> nampaknya ada yang nak tengok aku buat ucapan raya dalam bentuk video kan. jadi aku dengan rasa tanggungjawab dan sebagai orang yang memegang janji lalu aku pun telah menyediakan sebuah video ucapan raya untuk korang semua.

Video ucapan raya ni dalam loghat nogori tapi jangan risau aku menggunakan loghat nogori yang mudah je. budak-budak kecik yang baru pandai bercakap pun boleh faham aku rasa. tapi kalau korang tak faham jugak takpe pokok pangkalnya video aku ni tetap ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR BATIN. 



Aku taknak taip panjang-panjang sangat sebab aku rasa adalah lebih baik korang tengok video je ye. video ni tak seberapa sangat tapi aku dah cuba buat yang terbaik ye. :)


Ok setakat inilah entri aku untuk hari ni ye. kalau ada yang nak download video aku ni aku izinkan lah ye. mana tau nak buat koleksi simpanan peribadi ke kan tapi jangan buat benda bukan-bukan pulak ye. <--bajet macam ada je yang nak download. hehe


*ni entri terakhir sepanjang raya ni kot.
**nantikan la bila aku update lagi ye.
*** agak-agak Yuyu Zulaikha tengok tak video ni?? #okbai HAHA
****SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR BATIN. :)

39 puji si kacak:

Alia Natasha said... [Reply to comment]

gugup ke bangg ? hahaa , macam tergagap gagapp ajee :D hee ~

eseii pong ingin mengucapkan selamat ari rayoo .

Amyra Azhar said... [Reply to comment]

wah..terbaik version nogori nie. pwwitt.

haha..selamat hari ryo la abg oii :)

fiq. said... [Reply to comment]

nice video,,mane le tahu, yuyu nak donloadd ke,,ekekke

dayahremlee . achik . :) said... [Reply to comment]

nice one :) ..

mst adik gelak berguling2 rakam video nie =)

Nur Syazana Mohammed Sani said... [Reply to comment]

ado yang tersasul sasul ea ,. hehe ,

samat ari raya ^^

http://syazanasani.com

dhiera said... [Reply to comment]

selalu tak dapat video yg ada ni~
selamat hari raya. maaf zahir batin~

tomatokering :) said... [Reply to comment]

ekau memang tak snonoh kan memula dah korek idong . bhahaha ! ;p

fairuz said... [Reply to comment]

weyh dulu aku blaja kat n9 weyh. haha kbai

aslann said... [Reply to comment]

peminat tegar yuyu ke? HAHAHA. okayyy.

kunci locker said... [Reply to comment]

errrkkk...hahaha...selamat ari raya la ye...wakakakaka...mls nk ckp byk..kng yuyu mrh aku..wakakakakak :P

aremieroul said... [Reply to comment]

wah..best nyer dengar orang nogori cakap.. :D selamat hari raya sufian.. :D

Dhiya Fariza said... [Reply to comment]

selamat hari raya :)

M Firdaus Mohd said... [Reply to comment]

hai Si Kacak, masuk raya Bertambahlah kacak, raya ni pula janganlah pula berat bertambah, Selamat Hari Raya.
p/s : macam tak jadi je pantun.

alinac lover said... [Reply to comment]

hoho..sungguh kacaK! heeeeeee

Takashi Manganji said... [Reply to comment]

sape yg bersin kuat sgt tu?hehehe..slamat ari rhayo la buat si kacak...

Umie Artoqiemie said... [Reply to comment]

introdaksyen hang lamo doe.. hahaha..

baju maroon der... muka ang macam senior aku..

Syakir Rahman said... [Reply to comment]

hahaha...yuyu??? jeng3...

ok la, tp busan la rmai sgt yg ko sebut...ngahahahaha..

ponat den nak menunggu *btol ke loghat nogori ni??hhahaha*

Engku Sofea said... [Reply to comment]

selamat hari raya maaf zahir batin bakal suami yuyu :P wahahahaa bangga tak kena panggil cam tu ? :P

aisyahmohamad said... [Reply to comment]

ahahhah.. ! kreatif dan inovatiff !
suprb laa abg.. selamt hari raya maaf zahir dan batinn.. :)

AesyaZealous said... [Reply to comment]

apo bondo yg ekau ckp ni jang? ahaha..

selamat hari raya..

yad'z said... [Reply to comment]

selamat ary raye gakkk.. hahahaa... lawak vid pian... dah cam pengumuman raye.. ahahhaah

luna qiszara said... [Reply to comment]

mmg macam pengumuman hari raya..haha.. selamat hari raya pemilik blog si kacak.. :D

background music tu yg best tu.. :p

anisfilzah said... [Reply to comment]

pian haibat!

Muslimah Optimis said... [Reply to comment]

hihihi..korek idong totap ada ek??ngui3.. camat ari rayo

Zul Fattah said... [Reply to comment]

selamat hari raya..
maaf zahir dan batin..
[^^,]
sengal tol..
http://zulfattah.blogspot.com/

WAHIDA ALIAS said... [Reply to comment]

dtg blog ni 1st rye..SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN! =)

puteri ain said... [Reply to comment]

haha .. selamat hari rayo la iyo . haha

nur amalina athman said... [Reply to comment]

selamat hari raya..:)

alif haris said... [Reply to comment]

perghh da mcm pengisytiharan raya dlm tb tu :D haha

Anonymous said... [Reply to comment]

artissssssssssssssss. mano namo den? :P

wan_cikgumuzik said... [Reply to comment]

selmat hari raya bro.. :D

SyazwanSarawak said... [Reply to comment]

masa aku balik kampung dengar negeri.fm nonstop. hahaa (takde kaitan)

lambat wish lak... papepun selamat hari raya si kacak XD

A T I K A H L A T I F F said... [Reply to comment]

selamat hari rayaaaaaa

*lambat wish, sory. hee :)

Cik Kamoo said... [Reply to comment]

selamat hari raya!!

dhiera said... [Reply to comment]

update la lagi~

syrupmasin said... [Reply to comment]

perghh ucapan macam artis..haha..

bukan photographer said... [Reply to comment]

"ekau borak dgn sapo tu kek bilik tu pian?"
haha..

Eyka said... [Reply to comment]

perghh msti kmbng kencup yuyu tgok bnde alah ni kan kan? bhahaha:P

terhebakk habang hang! hahaha;D

zaty luvlianncezzz said... [Reply to comment]

hehehehhe. slmt ari raya lah. di akhir syawal nie


Jum hayati di sini (^o^)
my diary

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger