Penaja

Wednesday, August 10, 2011

18
Komen
Penyerang Sensasi Negara Safee Sali Bakal Ke Bundesliga Jerman??

Assalamualaikum semua pembaca kacak dan cantek....

Satu berita tergempar lagi sensasi yang baru diketahui umum dan hangat diperkatakan kini iaitu penyerang sensasi negara Safee Sali bakal ke bundesliga Jerman. Perkara ini masih lagi di tahap awal dan keputusan perbincangan masih belum diputuskan lagi. 

Info mengenai ini diperolehi dari Astro Nadi Arena dan dihebahkan melalui sokernet dengan hangatnya ketika ini. Dalam temubual yang dijalankan Safee Sali mengaku bahawa beliau mendapat tawaran daripada pihak liga Jerman mengenai ini tetapi keputusan rasmi masih belum diputuskan lagi. Sama-samalah kita mendoakan berita gembira ini semoga menjadi kenyataan.

Safee Sali

Untuk info yang lebih jelas boleh lihat video di bawah ini.



*diharapkan semoga perkara ni jadi kenyataan supaya menjadi inspirasi kepada golongan muda akan datang untuk lebih berjaya dalam sukan bola sepak.

18 puji si kacak:

cx's said... [Reply to comment]

Harimau Malaya dirisik. pergh! terbaik! :) Bola Sepak Malaysia makin dipandang dimata dunia :)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@cx's
ha tu la. bangga tu kalau betol2 dapat pegi sana kan. :)

tomatokering :) said... [Reply to comment]

sedih r berjauhan dgn abg syg safee sali pasnih . sobsob

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@tomatokering :)
takpe2. sy kan ade. sy dgn safee lebih kurang je. haha

gadis bertudung hitam said... [Reply to comment]

good luck utk safee lau die prgi ke sane :)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@gadis bertudung hitam
ha betol2. semoga dia dapat serlahkan diri dia kat sana jugak. :)

cx's said... [Reply to comment]

mmg bangga kalo btl2 dpt .. terbaik la harumnya nama Malaysia di mata dunia. ceh. tak habes2 mata dunia die. kih3. cx's

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@cx's
haha. ayat hebat sungguh. BM kompem A dulu ni. hehe

mira syira said... [Reply to comment]

hai pian.. ;)

alif haris said... [Reply to comment]

eh sama r bro cerita kita haha :D

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@mira syira
hai mira. ;)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@alif haris
sama ke?? sehati sejiwa kot kita ni. hehe

fiq. said... [Reply to comment]

terkejut bini kapten singapore, hehehe..tau power ke tak safee ni,,huhu

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@fiq.
kalau betol2 dapat pegi lagi terkejut bini kapten tu. haha

ain fathihah said... [Reply to comment]

wow. kagum

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@ain fathihah
wow! kagum jugak. hehe

alinac lover said... [Reply to comment]

haaa yong da ingt bila tgk gmbr profile tu hahahha

:) btol2 dulu slalu komen blog yong :)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@alinac lover
ha ingat pun. hehe

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger