Penaja

Wednesday, June 15, 2011

15
Komen
Wordless Wednesday #1 : Edisi Rafting






*ni entry wordless wednesday jadi takde apa-apa untuk cerita ye. :)

15 puji si kacak:

Hans said... [Reply to comment]

abang kacak
ko penah main ke benda nih?

Wordless Wednesday #2

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Hans
penah la. aku main subjek ni sem lepas. hehe

myhatiku said... [Reply to comment]

smue org mcm tgk pameran..hee

Adam Roeslani said... [Reply to comment]

RAfting di mana?

http://www.adamroslan.com/?p=3428

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@myhatiku
haha. budak sukan memang kurang arif pasal posing ni sebab tu nampak macam tengok pameran kot. hehe

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Adam Roeslani
yg ni rafting dekat sungai nenggiri gua musang. penah rafting jugak ke bro??

myhatiku said... [Reply to comment]

oh..budak sukan..ade gaye..hee:)

miss keila said... [Reply to comment]

wah gambar...

Anonymous said... [Reply to comment]

macam best jeee.

-syaira-

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@myhatiku
ha nasib baik cakap ade gaya kalau tak baru ingat nak mintak tukar kos. haha

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@miss keila
errr. kenapa dgn gambar ni??

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Anonymous
macam je best tapi tak best la sebab memenatkan. haha

*eh mana blog kau??*

Hans said... [Reply to comment]

wpw
bestnya
aku xpenah main benda nih

Review Filem Green Lantern Disini

Anonymous said... [Reply to comment]

haha. boleh pulak macamtu kan. nampak best lah sebab aku tak pernah try. blog dah lama takdeeee. dah delete. heee

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Anonymous
ala kau try la dekat taman negara pahang tu. mesti ada pakej rafting kat sana tu wei.

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger