Penaja

Monday, December 20, 2010

26
Komen
yesss!!!aku dapat seratus!!!

assalamualaikum semua...

yesss!!!aku dapat 100..
ha ni la dia rm100 tapi aku bukan dapat 100 yang ni..kalau aku dapat rm100 ni akanku belanjakan kepada follower aku semua tanda penghargaan kepada aku selama menjadi blogger dalam usia sebulan lebih ni..sebenarnya aku baru je mencapai tahap 100 orang follower..

kalau bagi korang yang dah hebat tu mungkin anggap ntah apa-apa la kan..bagi aku ni satu peningkatan daripada puluhan kepada ratusan..kalau nak tunggu ribuan memang lama lagi la rasanya..takpe2 aku tak kisah pun..janji aku sentiasa memberikan informasi yang berguna kepada masyarakat khususnya kepada follower aku dan amnya kepada silent reader sekalian..

mari tengok gamba macam mana follower seratus ye..hehe
macam ni la follower 100..korang pulak tunjuk la kat aku macam mana follower 1000..hehe

*makin semangat untuk berblogging sekarang..hehe

26 puji si kacak:

aNnE said... [Reply to comment]

congr8s!hehe

ramai dah tu..penuh satu page..hehe:)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@aNnE
hehe..mekasih ye..tapi takleh lawan cik anne lagi..jauh sgt beza..huhu

Thalhah Amir said... [Reply to comment]

tahniah bro

aNnE said... [Reply to comment]

haha..tunggu la beberapa bulan lagi..sabar2..hehe okay:)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Thalhah Amir
tq ye bro thalhah..hehe

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@aNnE
takpe2..ni pun dah bersyukur..kalau dapat lebih tu kira bonus la..hehe

aNnE said... [Reply to comment]

haha..bagus2..happy blogging:)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@aNnE
baik cik anne.. :)

sya hassan said... [Reply to comment]

conrast ye da cpai 100 followers.. btw.. cik gebu follow sni gak sbgai tnde sokongan..hehe truskan berblog ye... :D

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@sya hassan
tq ye cik gebu..hehe

cik.shabah said... [Reply to comment]

congrats dear!so bile nak blanje cik shabah ngan rm100 tuuu?keh keh keh ;p

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@cik.shabah
errr..cik syabah pegi la print duit ni..pastu berbelanja la suka ati cik syabah ye..hehe

zue zuya said... [Reply to comment]

igt tul2 dpt seratus...hehe...

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@zue zuya
hehe..gempak je lebih..nak buat kejutan sikit..haha

Fitrihadi said... [Reply to comment]

woah tahniah bro!!! :D

maCy said... [Reply to comment]

wah. congrate. terus maju ye ;D

Azah Skaliskala said... [Reply to comment]

Dik, i have tagged u.. Come to my blog yea :)

hans said... [Reply to comment]

walaweh
congrats

P/S : Bertenang! Tarik Nafas! Sikit Jer Nih! Sakit Sikit Jer Bila Kena Cucuk Nih!

Affan Ruslan said... [Reply to comment]

tahniah. harap2 semua tu pembaca setia. sebab kesetiaan pembaca tu lebih dihargai :)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Fitrihadi
haha..tq ye bro..

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@maCy
cik macy sy cuba yg terbaik ye.. :)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Azah Skaliskala
kak azah nanti sy buat ye..malas sekarang ni..haha

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@hans
hans baru 100..ko lagi hebat dah lebih 1000..haha

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Affan Ruslan
ye betol tu bro..harap diorang setia la kan.. :)

hans said... [Reply to comment]

erk
okaylah 100
baru berapa hari ekau dah 100
aku seribu amik masa bertahun2 kut

P/S : Drama Antara Garisan Memang Layak Ditabalkan Drama Terbaik Anugerah Skrin 2010

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@hans
tapi sekarang sejak aku jarang buat entri dah slow dah naiknya..huhu

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger