Penaja

Thursday, December 16, 2010

20
Komen
rumah aku kena pecah!!!!

assalamualaikum semua....

kepada pembaca setia semua tajuk ni bukanlah perkara main-main ataupun saje buat gempak tapi ni memang betul-betul terjadi pada aku..rumah aku kena pecah dengan geng pecah rumah..bukan diorang yang sendiri datang pecah rumah aku tapi bapak aku yang suruh diorang pecahkan..

korang mesti terfikir apa kejadahnya bapak aku suruh buat camtu..apa bapak aku tak sayang ke rumah dia tu..aisshh korang ni jangan fikir negatif terhadap bapak tersayang aku Encik Zainal Abidin tu ye..sebenarnya rumah aku kena pecah untuk tujuan pengubahsuaian atau lebih kenali sebagai renovation dalam bahasa omputihnya..

rumah aku yang dah agak usang ini perlu diubahsuai dan dibaiki sedikit struktur rumahnya agar nampak lebih menarik dan sedap mata memandang..barulah sesuai nak buat kenduri kahwin aku akak aku nanti(suka-suka je cakap camni,marah akak aku nanti)...hak3

ok aku pun kurang rajin nak taip banyak-banyak ni sebab korang ni suka tengok gambar je daripada baca benda-benda mengarut yang aku taip ni..silalah layan gambar rumah aku yang kena pecah ni...

ni bahagian paling depan..
baju merah ni kontraktor akak aku la..hehe
ni bahagian ruang tamu..jemput la duduk..hek3
ha ni permit buat rumah ye,bukan secara haram tau..hehe
ni pulak bahagian dapur rumah...

ok cukuplah setakat ni entri untuk kali ni..nanti aku buat entri pasal rumah aku yang dah siap pulak..korang tunggu je la entri pasal tu ye..harap bersabar ok..hehe

*aku sekarang ada kat UPSI sebab nanti ada kem...
**bosan sebab awek tak ramai sekarang kat UPSI sebab sekarang cuti sem lagi..huhu

20 puji si kacak:

nama.aku.lynn said... [Reply to comment]

hahahah..adoii..den pkir btol la haaa..kna pecah rumah lain rupanya..haha

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@nama.aku.lynn
haha..saje je buat gempak..takut tak??haha

zue zuya said... [Reply to comment]

nak pegi pecah rumah kamoo.....~! bole x...hahak

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@zue zuya
ha boleh2..lepas tu culik sy ye..hak3

alinac lover said... [Reply to comment]

lawa la rumah nanti

.shazanat. said... [Reply to comment]

"bosan sebab awek tak ramai sekarang kat UPSI sebab sekarang cuti sem lagi..huh.."

>>sah gatai..haha;DD

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@alinac lover
tak tau lagi la..kalau tak lawa pun tetap rumahku syurgaku..hehe

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@.shazanat.
haha..mana ada gatal..saje je cakap camtu..hehe

Fitrihadi said... [Reply to comment]

woah murah rezeki dapat renovate umah.. abis ko dok mana skang??

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Fitrihadi
sekarang ni sewa rumah kat rumah sebelah tu je..hehe

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said... [Reply to comment]

ingt kn ade pencuri pecah rumah..

hans said... [Reply to comment]

hahahahaha
mati2 aku ingat rumah kena pecah

P/S : Mari Memasak Laksa Sarawak Bersama Chef Hans

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza
mana ada org nak curi la..bukan rumah org kaya pun..huhu

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@hans
memang kena pecah pun..tapi dalam definisi yang lain la..hehe

Imzainieyzulkipli said... [Reply to comment]

tingkatkan tahap keselamatan dirumah yerk....

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Imzainieyzulkipli
ha baik2..lepas ni nak upah pak guard..hehe

nohfee said... [Reply to comment]

waaaa, headline gempak doe! hahaha.
tbe2 teringat hari tu, rumah aku kena pecah masuk oleh orang.. semata2 nak amik tong gas,. haaa hamiiik! haha

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@nohfee
haha..ada pulak camtu..mesti masa tu kedai tutup tapi dia nak masak gas pulak habis..tu yg datang curik tong gas..hek3

Selikat Coklat Berbicara said... [Reply to comment]

haishh ! buat berdebar je , igtkan ape la tadi . haha

wah wah ! memang pecah habes ni , orang buat gak pecah rumah ni tp bhgian dapur jela .. hehe

waaa ! raya taun 2011 rumah baru la gamaknye :)) NAK DTG !! haha:P

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Selikat Coklat Berbicara
haha..sila la datang nanti ye..kalau nak datang bagitau la..boleh bagi alamat..hehe

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger