Penaja

Saturday, December 18, 2010

10
Komen
Peace Contest Cik Ezan Idma

assalamualaikum semua...

dalam saat masih malas dan masih berhutang tag dengan beberapa orang lagi tiba-tiba aku kena tag lagi pulak dengan cik shaza orang kampung ni pasal contest..haih tak penah aku join contest tapi sebab cam best je aku menjoinkan diri je la..

ok..kepala kepada pembuat contest ni ialah cik ezan idma ye seperti yang kita dapat lihat pada gambar di atas..macam biasa la kan setiap contest yang kita buat mestilah ada syarat kan..akibat malas nak taip aku copy kat  blog dia je la ye..sila lihat syarat-syarat berikut...

1. mcm biase la. follow la belog ini kalo tak follow pon takpe. tp tertinggal berita terkini hiburan tersangsi jgn mara! kalo follow, lain kali korg buat contest bole la i follow korg pulaks!

2. mesti ade blog dan berstatus warganegara MALAYSIA. 
(blogger only)


3. letak banner contest ini di entry anda dan di sidebar berlink kan belog ini.

7. tag kan kengkawan anda juga blogger seramai 3 org. atau 30 org. kah kah kah

8. suda join tinggalkan komen anda pade entry ini supaye senang saye nak g kat belog anda. and tengok anda peace smbil peace balik kat anda!

9. tarikh tutup pade 01 january 2011 okey.

10. hadiah? mystery gift from EZAN IDMA. jengjengjeng

ha setakat tu je la dia punya syarat..sebelum aku berkongsi gambar peace aku yang macam haram ape ntah tu kan aku nak tag dulu orang yang sesuai dengan contest ni...

aku nak sangat tengok diorang ni punya peace dan yang lain kalau nak join pun boleh..hehe

ok sekarang masa yang ditunggu-tunggu gambar aku sambil berpeace..
ha ni la gambar peace aku..aku rasa ni boleh la menang kategori tough, macho dan sasa takpun kategori pilihan hati cik ezan idma..haha(gambar rasa nak lempang je)

*harap-harap takde orang tag lagi sebab pemalas aku ni..haha

10 puji si kacak:

.shazanat. said... [Reply to comment]

yes2x!buat jgk contest neh.haha.;DD

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@.shazanat.
gambar sangat sengal la rasa..haha

maCy malas nak sign in. said... [Reply to comment]

wahh.. goodluck ya ;D

hans said... [Reply to comment]

kang aku masuk aku menang plak
so aku doakan ko menang yer pian
hehehe
hadiah bagi aku tau kalau menang
haaha

P/S : Seronok Kan Bila Kena Prank Dengan Kawan Sendiri?

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@maCy malas nak sign in.
tq macy..usaha yg terbaik ni..hehe

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@hans
haha..mekasih la camtu ye hans..ko memang mementingkan kawan..bagus2..hehe

heytheresyaira said... [Reply to comment]

perghh. kena join ke? aku mana reti. haha. oooo mentang2 gambar aku selalu buat peace. :p

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@heytheresyaira
haha..aku tag je..kalau kau malas takpe la..tak paksa pun wei..hehe

EZAN IDMA said... [Reply to comment]

eh eh. mcm dah menang je. hehe

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@EZAN IDMA
mekasih ye cik ezan sebab pilih sy. hehe

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger