Penaja

Wednesday, December 01, 2010

17
Komen
geng budak jahat???

assalamualaikum semua..

geng budak jahat???ha ni semua propaganda semata-mata..saja buat tajuk macam ni..konon-konon gempak la kan padahal hanya sebuah entri picisan yang tak bagi kesan pun kat korang semua sebagai pembaca..huhu

sebenarnya entri kali ni ada kesinambungan dengan entri aku yang sebelum ni..cuba rujuk sini..kalau sebelum ni aku dah cerita pasal kolej aku sekarang aku nak cerita pasal budak rumah aku pulak..tajuk untuk entri kali ni boleh la letak geng budak rumah..ok tak??kalau tak ok korang letak tajuk sendiri la ye..buat entri lain kat blog korang ye..hehe

ok kat rumah aku ni ada 3 bilik ye..kita mulakan dengan bilik yang pertama dulu ye..

ok ni Mohd Zaini bin Zainuddin nama manja dia mamat.. dia ni budak Selangor kos Keusahawanan dan Perdagangan..dia ni tak single lagi ye..tolong jangan nak kacau..nanti awek dia marah..haha..dia ni pun ada blog jugak..kalau korang nak ziarah blog dia klik sini..dia ni boleh cakap agak haruk-pikuk la dalam rumah ni..penceria rumah tapi dia pandai ye..hehe

ok ni lagi sorang budak bilik 1..nama dia Mohd Faiz bin Pauzi ye..nama manja dia paiz..kalau tengok gambar ni korang dah boleh agak yang dia ni budak Kelantan sebab dia tengah tengok bola game Kelantan mas ni ye..hehe..dia ni amik kos Kemahiran Hidup..hidup dia ni memang penuh kemahiran la aku rasa..dia ni single lagi tapi dia ada minat kat seseorang la..kalau nak ngorat bagitau aku ye..haha

ok sekarang kita pegi bilik no 2 pulak iaitu bilik aku..

ok ni aku..malas nak cerita panjang-panjang kalau korang nak tau pasal aku rujuk dekat sini..jangan malas tekan dan baca ye..hehe

ok ni pun budak bilik no 2..dia ni roomate aku..nama dia Mohd Norhelmi bin Suadi..nama manja kat kawan-kawan emy..hehe..dia ni budak Batu Pahat kos Bimbingan dan Kaunseling..dia ni selalu la bagi nasihat kat aku kot..huhu..single ke tak masih dalam misteri sebab selalu tengok main YM dengan SMS sambil senyum-senyum je..haha..dia ni boleh tahan jugak lucunya kalau mengarut dengan si Mamat tu..haha

ok sekarang ni kita pegi bilik no 3 pulak ye..
ok yang berbaju kemeja gaya kacak bergaya ni nama dia Mohd Asmariadi bin Mansor..panggil dia Madi ok jangan panggil Maria pulak..haha..dia ni budak Besut, Terengganu ye..budak kos Kemahiran Hidup jugak..banyak jugak kemahiran yang dia ni tau..haha..dia ni dah ada awek ok sila jangan ngorat..hehe

ok ahli yang terakhir dalam rumah ni ialah Muhammad Khairul Rafidee bin Mat Eil..dia ni budak Kelantan ye..dia ni sorang je umur 20 tahun dalam rumah ni yang lain pulak 21..korang tengok muka dia ni memang macam ganas sikit tapi hati dia baik ok..dia ni dah ada awek tau takleh kacau dah..dia ni pun kos Kemahiran Hidup..majoriti Kemahiran Hidup kat rumah aku ni..nasib baik la diorang tak buat kerja pertukangan kat rumah ni..haha

*melayan lagu kembali senyum dengan sonata musim salju sambil menaip blog ni..apakah???
**lepas ni nak jalan-jalan kat blog orang nak ikut tak??hehe

17 puji si kacak:

teh o ais milo said... [Reply to comment]

cial..ha2!!~~tp geng bilik 3 mmg xbley bla gengster habbiiss..haaa!!~~

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@teh o ais milo
gangster2 pun budak bilik 2 mana takot..haha

miSz TiQue said... [Reply to comment]

korg ni budak upsi ke?

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@miSz TiQue
a'ah kami budak upsi..tak percaya ke??hehe

miss nana said... [Reply to comment]

nice one!

teh o ais milo said... [Reply to comment]

@muhamadsufian89

baiii..budk blk 1 lg xgoyg bai..hahaha

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@miss nana
hehe..diorang yang nice..rumah yg happening.. :)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@teh o ais milo
ye la kau tak goyang..aku tau kau kuat kan..haha

cik-terompah said... [Reply to comment]

wooo... meriah sungguh!!

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@cik-terompah
haha..ye sangat meriah..rumah ni tak pernah diam kalau semuanya ada..hehe

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said... [Reply to comment]

semuanye taken..
tak de peluang la macam nie..
kalau macam tu awk single x ?
hahahahk !

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza
haha..sy single je..awek sy cuma blog..hehe

hans said... [Reply to comment]

muka sorang2 baik jer pun
cuma yg last tu nampak macam gangster la sikit
hahahaha

P/S : Review Filem Ngangkung & Berapa Kutipan Filem 2 Alam? RM39.9 Juta Kah?

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@hans
haha..nampak ganas tapi hati baik beb..

hans said... [Reply to comment]

hahahaha
macam aku lain plak
muka baik
hati pun baik
hahahahaha

mr.F said... [Reply to comment]

hahaha/// rambut x sama hitam, inikan pula hati...


jom join contest ni


http://falihinjasmy.blogspot.com/2010/12/feel-free-to-fly-contest-barangan-body.html

DEKO AL-YAHYA said... [Reply to comment]

bilik kosong ada? HEHE . boleh join jd geng KDB ;P

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger