Penaja

Tuesday, November 23, 2010

0
Komen
kes comolot hitler pun marah...

Assalamualaikum semua..

ok tadi aku saja2 je jalan2 kat blog orang..pastu terjumpa la kisah pasal hitler yang marah pasal adegan comolot yang hangat orang share kat fb sekarang ni..mmg menarik la video ni..rasa tertarik membaca blog ni.. kalau korang free silalah layan blog tu ye..
ok sekarang kita teruskan tontonan terhadap video ni dan kalau rajin komenlah ye..


ok dah tengok ke belum?? jangan tipu aku ye kalau korang cakap korang tak gelak sorang2 tengok video ni sebab aku gelak sampai jadi lapar tengok video ni..haha

*bila r aku dapat jadi kreatif camni...
**aku nak belajar la buat benda2 macam ni..hehe

0 puji si kacak:

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger