Penaja

Wednesday, November 17, 2010

6
Komen
kenali saya~

Tanggal 27 Disember 1989 maka lahir la seorang bayi yg comel hasil daripada gabungan Zainal Abidin dan Fatimah. Setelah abis pikir akhirnya nama Muhamad Sufian jua dipilih. Anak ke3 daripada 4 org adik-bradik ni memang diakui sgt aktif dan nakal masa zaman kecilnya (sumber daripada makcik2 dan pakcik2 yg dah lama tak jumpa)hehe.. Mempunyai 2 org kakak dan seorg adik laki2.. Disebabkan aku ni hensem maka kakak2 aku cantik dan adik aku hensem tapi kurang sikit dari aku r (prasan suda)haha.. aku sgt syg akan family aku ni.. bak kate omputih I rili lef dem veri mash r.. haha

ok2 cukup r setakat ni ak punye entri pertama ye..aku masih baru dlm dunia blogging.. bdk2 baru nak merangkak r org cakap kn..hihi~~

                                            ha ni r aku masa kecik2..

note: 1) mekasih kpd blogger yg byk bg inspirasi kepada aku utk buat blog..
            hasil penulisan diorang buat ak b'minat utk tulis  blog ni.. 
          2)b'harap aku akan rajin update blog nnt..hehe


Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger