Penaja

Friday, November 26, 2010

17
Komen
hot ke aku???

assalamualaikum semua....

ok aku nak tanya pembaca semua ye..siapa rasa kat sini diorang hot??kalau korang hot ada bukti ke??

aku boleh cakap aku hot sebab aku ada bukti..bukan kata2 pujian dari orang..tapi dari notification facebook aku je..korang penah ke dapat notification banyak macam aku dalam satu malam je..

tak percaya cuba korang tengok gambar ni...hehe


ok sekarang korang percaya tak??haha

*ni bukan photoshop ye tapi memang betol2..hehe

17 puji si kacak:

cik.shabah said... [Reply to comment]

cool!keh keh keh ;)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

haha..tadi FB tiba2 je jam..tu yang jadi macam ni..haha

blogger said... [Reply to comment]

ceh ingat mmg HOWT td

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

haha..mustahil lah hot..bukan hensem pun..huhu

KodetGuide.Blogspot.com said... [Reply to comment]

lebih hot dari dR Romzey , tp aku bru ja knai ang , sgt berbangga dpt mengenali org yg hot!

hans said... [Reply to comment]

aku memang hot
hahahahaha
gila yakin dan confidentnya
dr rozmey pun kalah
hahaha

P/S : Main - Main Hantu : Anda Pernah Tonton Filem Ini?

P/S : Video Elyana & Khairul (Save The Date) - Perigi Mencari Timba?

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

KodetGuide.Blogspot.com :haha..rambut aku sekarang dh panjang sikit..sikat pun dah macam dr rozmey sebab tu jadi hot kot..haha

hans:ye kau memang hot pun bora..hehe

_aLiaHwaFa_ said... [Reply to comment]

woah! sangat hot lah dah kalau macam tuh. haha

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

haha..
mana ada hot..
biasa je..*blushing*...haha

heytheresyaira said... [Reply to comment]

menipu gila. hahaha :P

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

haha..tak percaya lak kau kan??

heytheresyaira said... [Reply to comment]

memang tak pun. haha.

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

kan dah ada bukti ni..haruslah percaya wei..haha

Semarak Api said... [Reply to comment]

homaigodd! hahaha..ct nurhaliza punye fb pon klh nih.haha..

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Semarak Api :haha..of coz la ct nurhaliza kalah..
ct bukan femes sangat pun..haha

Sca Ndx said... [Reply to comment]

ler.bukan kat tab fb tu tulis 2 je kan

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Sca Ndx
memang dua je sebenarnya tapi fb jam masa tu..tu yg jadi sampai ribu2 notification..huhu

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger