Penaja

Wednesday, November 24, 2010

4
Komen
dilema study, facebook dan blog...

assalamualaikum semua....

ok hari ni 1 paper aku dah settle untuk final exam.. esok ada lagi 1 paper pukul 2.30 petang.. bila berakhir esok maksudnya ada lagi 3 paper yang aku kena hadapi..tapi next paper 1/12 nanti ada masa lagi nak study kan..hehe

                   dalam keadaan menggaru-garu kepala yang sememangnya gatal..huhu

sebelum ni aku hanya ada dilema facebook dan study.. sekarang sejak ada minat baru iaitu berblogging ni makin bertambah lak dilema aku.. kalau tak bukak gengblogger sehari memang tak sah.. sebab bagi aku dalam tu banyak info2 pasal blogging ni yang aku boleh dapat..tapi kalau info pasal subjek aku memang takde la pulak..memang ini terpaksa mengehadkan keaktifan aku untuk berblogging..

kalau facebook pulak bila tak nak on tengok macam ramai lak awek yang cun-cun online kan..memang menjadi masalah jugak tu bila nak study..risau jugak kalau-kalau awek ni letak status best2 aku tak komen rugila kan..kesian awek aku tu(perasan je)..haha

tapi bila dah berfikir panjang dan mengambil kira masa depan aku, aku amik keputusan studylah kejap.. janji ada input masuk dalam kepala otak aku yang berkapasiti kecil dan boleh ingat sikit je ni.. sekurang-kurangnya takde la aku menjawab ikut nafsu semata-mata.. aku nak jugak jadi budak pandai boleh la dapat biasiswa dari ptptn kalau result aku 3.7(macam susah je nak dapat)..huhu.. lagipun niat utama datang sini nak belajar jadi aku takleh terpesong dari niat tu..nanti dah berjaya mesti awek ni pandang aku..haha

ok2 masa untuk bergerak ke tempat study..facebook dan blog maafkan aku..kejap lagi aku datang balik ye..hehe

*tiba-tiba rasa semangat je nak study..
**esok harap dapat buat exam dengan baik..amiin~~

4 puji si kacak:

blogger said... [Reply to comment]

exam3x
forum gengblogger x leh nk tinggalkan

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

memang tak boleh tinggal..dah ketagih dah sekarang..hehe

Ordinary Evelyn said... [Reply to comment]

hihi benda yg selalu terjadi kat student yang ada blog dan fb. :D

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

evelyn:haha..betul tu..ni masalah yg x penah selesai..huhu

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger