Penaja

Monday, November 29, 2010

19
Komen
bola sepak malaysia boleh layak ke piala dunia.....

assalamualaikum semua..

rakyat Malaysia sekarang tak perlu bimbang lagi..lepas ni kalau ada piala dunia dah tak payah la sokong negara-negara luar..impian untuk tengok pasukan kita layak ke piala dunia sudah boleh direalisasikan..janganlah putus harapan terhadap pasukan bola sepak negara kita ye..

semua orang mesti tertanya-tanya kan apa dia formula yang digunakan untuk pasukan Malaysia layak ke piala dunia..penyelesaian ada dalam gambar di bawah ni...

ha ni la bomoh yang dipercayai membawa pasukan Kelantan memenangi piala Malaysia..bomoh ni juga yang akan membawa pasukan bola sepak Malaysia ke piala dunia nanti..teruskan menyokong Malaysia ye..cukuplah entri aku buat malam ni..sekadar gurauan aje ye..hehe

*tak sabar nak tunggu piala dunia akan datang..
**ha kalau korang perasan bomoh ni pelakon osman kering..hehe

19 puji si kacak:

nama.aku.lynn said... [Reply to comment]

hahahhah...kelakar..
eh,picc tu real ke x??tkott oh tgok kesungguhannn org tua tuu..haha

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@nama.aku.lynn
hehe..real la..penonton sendiri yang tangkap..

Sca Ndx said... [Reply to comment]

Pehh, bomoh terbaik. aku syak bomoh ni boleh bg 2 alam 40juta

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Sca Ndx
haha..tapi syg dr rozmey x jumpa bomoh ni hari tu..kalau x dr rozmey dah leh dapat 40 juta dah sekarang..gaga

KodetGuide.Blogspot.com said... [Reply to comment]

fuh , mmg power la !
Keeper tendang bola terus masuk goal belah lawan...bomoh punya pasal bola kluar api

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@KodetGuide.Blogspot.com
ha tau takpe..penangan bomoh punya pasal..haha

msharil said... [Reply to comment]

Mandrem lagi? Hahahaha

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@msharil
haha..mandrem la..bagi pihak lawan takleh nak main dgn baik..hehe

hans said... [Reply to comment]

hahahahahahahahahah x(=))
osman kering rupanya :D
kahkahkhakah :))

P/S : I Follow You! You Follow I Balik Yer! Kalau Tak Follow Balik Dikira Angkuh, Sombong Dan Bongkak! Habis Bagaimana Dengan Kamu Yang Memaksa Orang Itu?

cik shabah said... [Reply to comment]

pian!!!ko buat cik shabah gelak golek golek sampai jatuh katil ni baaaa!hahaha,lawak oke lawak ;p

hans said... [Reply to comment]

hohoho....bomoh osman
ekekeke

P/S : Korang Kenal Blogger Aiman? Adess! Yang Suka Makan Halia Tu! Jom Usha Kejap!

Izwan said... [Reply to comment]

siyes osman kering ?.. =))
lama seh tak nampak dia kat tv..

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@hans
haha..
a'ah hans..memang osman kering ni..jgn tak percaya lak..hehe

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@cik shabah
haha..cik shabah sakit tak jatuh katil??hehe

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Izwan
a'ah izwan..
osman kering la tu..
ni la keja dia sekarang..
sbb tu tak klua tv lagi..haha

hans said... [Reply to comment]

hahahaha...bila dia nak berisi pun entah lah

P/S : Kelab Bola Sepak Kalah 55 - 0.....Ini Main Bola Ker Apa? Hahahaha

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@hans
kalau berisi tak leh la panggil osman kering lagi..kena panggil osman berisi la..haha

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said... [Reply to comment]

kau betul la malaysia masuk piala dunia..
boleh mati sy !
hahahak !
baju je ketat !
hari tu piala suzuki kalah dgn indon!
bodo ! gol sendri !

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza
haha..bomoh indon lagi hebat la nak buat macam mana kan..huhu

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger