Penaja

Saturday, November 27, 2010

14
Komen
ada apa dengan pasar malam????

assalamualaikum semua...

ha sejak aku buat entri dengan tajuk ada apa dengan aku??? aku macam suka pulak nak buat entri bermula dengan ayat ada apa dengan... boleh jadi trademark aku ni kan..pasni aku nak copyright ayat ni..hehe

ok cukuplah mukaddimah tadi dari aku..kita teruskan dengan tajuk kita sekarang ni iaitu ada apa dengan pasar malam...ok kalau korang pergi pasar malam apa yang ada kat dalam benak fikiran korang tu(boleh jawab diruangan komen ye)hehe...

ok kalau aku nak bercerita pasal pasar malam apa yang ada dalam fikiran aku antaranya ialah makanan yang bermacam-macam contoh dia ayam percik, murtabak, satay, apam balik dan banyak lagi la(yang aku sebut ni makanan yang aku suka beli)hehe..

                              cuba tengok ayam percik ni mesti korang terliur kan..haha~

selain tu, apa yang aku fikir bila pergi pasar malam ialah ramai gadis-gadis kat sana..ha boleh la cuci-cuci mata sikit sambil jalan-jalan cari makan kan(gatal jugak aku ni)haha..takpe ni normal la kan si pemuda melihat si gadis dan begitu jugak sebaliknya..kalau si pemuda cuci mata dengan tengok pemuda nasihat kepada pemuda lain jauhi orang tu ye..keselamatan anda sedang tergugat..hahaha~

ha cuba tengok si gadis je yang beratur beli mana la aku tak minat pergi pasar malam..hehe

ok lagi apa ek??aku pun malas nak fikir lagi dah..korang la pulak bagi pendapat korang..aku dah bagi dua sebab ni pun dah kira bersyukur tau..keh3...ha hari ni ada pasar malam kat tanjung malim tapi tiba-tiba pulak hujan ni jadi kebarangkalian untuk gadis-gadis pergi sana adalah kurang..takde rezeki la nampaknya aku hari ni..huhu

*harap-harap hujan berhenti sebab kesian kat gadis-gadis ni semua nak pergi pasar malam..hek3
**hari ni rasanya macam nak makan nasi tomato berlaukkan ayam percik..nyum2!!!hehe~

14 puji si kacak:

aTan aHmad said... [Reply to comment]

LIKE page saya. Disini. Tq
Jadi FOLLOWER saya... Tq

Pasar malam boleh jadi tempat cari jodoh.. kekeke

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@aTan aHmad
haha..kalau dapat jodoh tu 1 bonus la kan..

ok2 pasti like dan follow la..hehe

_aLiaHwaFa_ said... [Reply to comment]

ouh kat pasar malam tmpt saya ada ayam gunting. pnggil ayam gunting sbb ayam tu mmg dia gunting pon. sedah ouh.

KimiCnoL said... [Reply to comment]

gua suke tgk amoi hot2..cuci mate kate owang..hehe
JOM BACE ENTRY BARU
"1.Blogger Kene Rajin Menulis??"

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@_aLiaHwaFa_
owh ayam gunting..benda baru tu..tak penah dengar lagi..pasar malam mana tu??

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@KimiCnoL
amoi memang hot bro..gua pun suka..haha

_aLiaHwaFa_ said... [Reply to comment]

pasar malam kt bandar sri putra.

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@_aLiaHwaFa_
owh..nak cuba la nanti..tapi nak sampai pasar malam sana ntah bila la pulak..

ARieF said... [Reply to comment]

kalau aku.
pasar malam tmpat cari mknan lah..
smbil cuci mata..
hehehe

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@ARieF
ha lebih kurang aku la tu..makanan dengan cuci mata..fokus utama..hehe

Tieka Nadira said... [Reply to comment]

ada apa ya dekat pasar mlm?
ermm.. baru tahu.. thanx 4 d info ha =P

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Tieka Nadira
pasar malam ada gadis dan makanan..hehe

luna said... [Reply to comment]

pasar malam..dah lame tak pergi..huhu..dulu time sekolah kerap singgah pasar malam, rasa best je..tp skang mybe da banyak mat2 indon..tu malas sgt..ahaha

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@luna
owh..pasar malam mana yg banyak mat indon tu??

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger