Penaja

Friday, November 26, 2010

21
Komen
ada apa dengan aku???

assalamualaikum semua...

korang mesti tanya kenapa tajuk ada apa dengan aku??dah macam ada apa dengan cinta pulak kan..haha..ni saje je aku letak..tak tau nak letak tajuk apa dah..huhu~~

ok masuk hari ni lebih kurang dah seminggu lebih aku berkecimpung dalam bidang blogging dan bergelar seorang blogger...terlalu baru lagi dalam dunia ni kan..nak banding dengan blogger2 hebat lain yang dah lama berkecimpung dalam bidang blogging dan hebat macam ariffshah ataupun pandai bercerita dan berpuisi seperti fida aishah..

aku hanyalah blogger biasa yang tak punya apa-apa dan baru mula untuk mengenal dunia blog ni..ok aku tak nak bercerita panjang lebar dengan ayat bosan macam lecturer yang ajar sastera je.. ok entri aku kali ni hanyalah untuk menceritakan tentang diri aku dengan lebih terperinci kepada pembaca semua..

tak kenal maka tak cinta kan..tapi aku tak nak bercinta lagi sebab aku nak luangkan masa dengan kekasih baru aku iaitu blog aku ni dulu..

ok nama penuh aku ialah Muhamad Sufian bin Zainal Abidin..aku dilahirkan di Segamat, Johor dan membesar di Gemas, Negeri Sembilan(Gemas dengan Segamat dekat je dalam 30 minit lebih kurang)..aku dilahirkan pada 27 Disember 1989(lambat gile lahir hampir nak masuk tahun 1990 dah)..masa aku buat entri ni aku merupakan pelajar semester 3 kos Ijazah Sarjana Muda Pendidikan Sains Kejurulatihan dari Fakulti Sains Sukan dan Kejurulatihan, Universiti Pendidikan Sultan Idris(bakal cikgu sukan kot)hehe..ok amik kos ni memang menarik dan mencabar sebab aku banyak pasal banyak benda gimnastik pun aku kena belajar tau..aku akan ceritakan pengalaman belajar gimnastik dalam entri yang akan datang ok...

aku rasa panjang pulak taip ni..korang bukan suka baca pun kan..ok aku sediakan sedikit gambar buat tatapan semua pembaca yang dicintai..hak3

                                  aku pakai baju kemeja bajet cikgu macho..haha

                    ni budak kelas aku..uniform kaler kuning memang menyerlah..hehe~


                          ni lah bangunan pertama kat U aku dari tahun 1922 lagi tau..

ok setakat tu je entri aku..harap korang dah kenal aku serba sedikit..tunggu update aku yang seterusnya..

*semoga aku terus dapat berblogging..
**berharap agar ada pembaca setia walaupun follower tak ramai..hehe

21 puji si kacak:

cik.shabah said... [Reply to comment]

macho3x ;)

eh orang tua memang manja ke ?

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

owh tq ye cik.shabah..
anda memang friendly..hehe

_aLiaHwaFa_ said... [Reply to comment]

keep on blogging yaa~ ;)

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@_aLiaHwaFa_ :ok2 pasti teruskan perjuangan ni..doakan ye..hehe

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said... [Reply to comment]

"korang bukan suka baca pun kan"
aku nak bace !
blog kau nie okey kot !
boleh tahan la..
hee~

teruskan berblog !
hee~
bakal jadi cikgu ae ?
nnti ajar la sekolah sy !
hahahahak !

frst time dtg blog nie !
salam pekenalan !

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

hafizah: hah panjangnye nama..hehe
ok2 akan terus berblog..
makin semangat ni sbb ramai yg sokong..heee~

anda sekolah mana ye??

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said... [Reply to comment]

SMK Dato Mohd Yunos Sulaiman..
sy sekolah pontian johor..
heee~

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

owh..
masih bersekolah lagi ke ni??

carr jalil said... [Reply to comment]

eh,,UPSI, dpn rmh aku je tu..:D

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

carr jalil :rumah kau taman apa??

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza said... [Reply to comment]

muhamadsufian89 :
sy sekolah lagi..
umu baru 16..
heee~

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

hafizah : owh yeke..
sebaya dengan adik sy la 16 tahun..hehe
ada lagi 2 tahun nak grade..
awk dah habis sekolah dah masa tu..huhu

Adam said... [Reply to comment]

nak jadi blogger yang berjaya kena bermula dari bawah. melainkan anda artis! hehehe

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Adam
haha..memang bermula dari bawah sekarang ni..mustahil jadi artis sbb tak berbakat..huhu

silent thinker said... [Reply to comment]

yuhu..
boleh aje ajar ko!..kau klik link ni
http://blogger-templates.anshuldudeja.com/
ok!
ko try ye..aku pun buat try n error aje

silent thinker said... [Reply to comment]

xdelah kot..cume ko kena susun balik la..bila ko pilih templete tu ...lg satu ko kena ingt..mase paste XML nnt..ko klik keep widget..klu ko tak keep abs hilang widget kat tepi sume tu..
ok..
gudluck!
eh ko da abs exam blom

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@silent thinker
exam habis 4/12 hari sabtu ni la..sadis betol habis lambat..huhu

ok2 mekasih utk tunjuk ajar..

Semarak Api said... [Reply to comment]

wohh..best jd ckgu sukan kn..
mst x stress gi ngaja ari2..sonoknyee..

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Semarak Api
stress kalau budak tak bawak baju sukan je..haha

Selikat Coklat Berbicara said... [Reply to comment]

sama seperti abahku !!! cewaah , beliau pon amek jurusan ni , dan sekrang dah jadik jurulatih sambilan .. ehhe

MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA !!

waa , tetiba semangat !

CIKGU SUPPIAN !! NAK MAINBOLAA!! ahah :D

muhamadsufian89 said... [Reply to comment]

@Selikat Coklat Berbicara
nak main bola ye..nah amik bola ni..main dulu sy ada keje jap..haha

Penaja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal.com

 

Blog Si Kacak Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger